Cinthya Dictator: Minden rossz a szexből ered - VIDEÓ

kepatmeretezes_hu_cinthy2.pngA fotós meglepő őszinteséggel nyilatkozott a szexualitását érintő kérdésekről. Kertelés nélkül elmondta, kivel és mikor vesztette el a szüzességét, és azt is, miért várt mindezzel ilyen sokáig.

Ki gondolta volna, de Cinthya Dictator már-már aszexuálisnak gondolta magát - nem vágyott a testiségre, és (saját szavaival élve) viszolygott a férfiaktól. Talán ezért is alakult úgy, hogy a fiatal lány - a XXI. században meglepő módon - 22 éves koráig őrizte szüzességét. A lányt - erről már korábban is nyilatkozott - Varga Viktor tette nővé.

“Azért volt nehéz ezt az egészet elkezdenem, mert viszolyogtam a férfi testtől. Olyan idegen volt: nem is láttam meztelen férfi testeket az ételem során. Amikor kislány voltam, és szexjelenet volt a tévében, apukám mindig eltakarta a szemem, és mondta, hogy ez rossz dolog - és én beleragadtam ebbe a szerepbe” - magyarázta Cinthya a Viva TV interjújában. A lány nyíltan beismerte, hogy - főleg neveltetésének köszönhetően - sokáig úgy érezte, minden rossz a szexualitásból ered.

Varga Viktor volt párja jelenleg egyébként úgy érzi, minden egyes együttléte minden új fiúval olyan lesz, mintha újra elveszítené az ártatlanságát, és jelenleg nem hiszi, hogy valaha is igazán lazán tud majd viselkedni az ágyban.