Óriási nézettségi siker az Édes Élet a SuperTV2-n!

logokicsi.jpgKiugróan indított a sztár-reality vadonatúj évada, a SuperTV2 az Édes Élet hétfői adása alatt megháromszorozta idei főműsoridős átlagos közönségarányát. A celebek mindennapjait bemutató műsor első epizódja rendkívül népszerű a fiatalok körében.

edes_elet_billboard_2.jpg

Az Édes Élet új évadának első adása közel 7 százalékos közönségarányt (SHR: 6,69%) ért el a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban. A sztárok mindennapjait bemutató reality még vonzóbb volt a fiatalabb közönség számára, az éppen tévét néző 18 és 29 év közöttiek közel 10 százaléka (SHR: 9,73%) választotta a SuperTV2-t a műsor ideje alatt.

A Berki Krisztián és családja; Bangó Margit unokája, Tina és férje, Emilio; Curtis és családja; Pirner Alma, férje és kisbabájuk; Alekosz és Baukó Éva; valamint Peter Srámek hétköznapjait bemutató reality első adása alatt a 18-49-es korosztályban a SuperTV2 a harmadik, míg a 18-29-es korosztályban a második legnézettebb csatorna volt.

Forrás: SuperTV2.hu