Cinthya nem akar műsort vezetni Berkivel!

kepatmeretezes_hu_cinthya1.jpgAjtóstul ront a házba – jellemzi Berki Krisztiánt Cinthya Dictator, s ma már nem vezetne vele műsort. Berkinek sincs jobb véleménye Cinthyáról, sőt...

 

Cinthya Dictator az Éden Éjjel indulásánál még elragadtatással nyilatkozott műsorvezető társáról, Berkiről: „Krisztián jelenléte a stúdióban megnyugtat és otthonérzetet ad”. A forgatások során azonban kiismerte a TV2 macsóját, és mára inkább menekülne Berki mellől.

– Igazából kipróbálnám Krisztián nélkül a műsorvezetést. Nagyon más emberek vagyunk, más az érdeklődésünk. Azt gondolom, sok esetben nem intelligens a humora. Ajtóstul ront a házba, és gyakran átlépi a határt – mesélte a Bors munkatársának Cinthya, aki Berki beszólásai miatt az Éden Éjjel másik háziasszonyához, a macsó exéhez, Hódi Pamelához fordult segítségért.

– Mondtam Pamelának, nem tudom kezelni Krisztiánt, mire azt a tanácsot kaptam, hogy igenis mondjam meg neki a magamét. De sajnos én nem tudok úgy visszaszólni, ahogy Pamela. Úgy érzem, Krisztián szemében én egy kislány vagyok, és ez nagyon zavarta őt. Sokszor meg is kaptam tőle: „olyan vagy még, mint egy gyerek, legyél már nő!”

– Jóban lettünk, Berkivel, de elsősorban munkatársak vagyunk, nem barátok. Krisztián egy ambiciózus és kitartó ember, ügyesen felépítette magát, és ezeket nagyon becsülöm benne. Sok sikert kívánok neki a továbbiakban – mondta Cinthya, aki azért hozzátette: látja Berki igyekezetét, hogy napról napra próbálja levetkőzni az öntelt stílusát. 

Cinthya és Berki az Éden Éjjel műsorát vezette közösen

A Bors megkérdezte Berkit is, mit szól ahhoz, hogy Cinthya a közös munka után szívesebben vezetne nélküle műsort.

– Ha még mindig azzal foglalkoznék, hogy ki mit gondol rólam, nem ott tartanék az éle­temben, ahol most tartok. Cin­thyának egyébként nem is lesz rá lehetősége, hogy újra együtt dolgozzon velem. Arról pedig, hogy én udvariatlan lennék, csak annyi hozzáfűznivalóm van: nem vagyok tapintatlan, csak kegyetlenül őszinte, és még ha ez so­kaknak fáj is, kitartok a véleményem mellett. Amúgy is szükségem van új ellenségekre, mert a régiek a rajongóimmá váltak!  

Forrás: BorsOnline