Újra gyereket akar Berki – videó!

Berki Ks1.jpgrisztián nem él együtt Pamelával, mégis kistestvért szeretne Natinak.

 

Berki Krisztián meglepő dolgot árult el: a közeljövőben kistestvért szeretne Natasa Zselykének. A kérdés az, kitől? Szerelmi életéről ugyanis nem beszél, egy biztos: Pamelával nincsenek együtt.

– Nekem egy párkapcsolat elvesztése mindig csalódás. Férfiszemmel a család a legfontosabb, viszont én nem tudtam megadni és biztosítani Pamelának azt, amire vágyott, ő pedig nem tudta azt a fajta szabadságot biztosítani, amire én vágytam. Nem élünk együtt, de Natinak jobb anyát nem is kívánhatnék – mondta el a TV2 Babavilág című műsorának felvételén Berki, aki elköszönéskor azt még odabiggyesztette Szekeres Nórának, hogy reméli, amikor legközelebb jön a műsorba vendégnek, már bejelentheti második gyereke érkezését.

 

Forrás: BorsOnline

HIRDETÉS

edenbanner.jpg